niedziela, 2 maja 2021

Złota Siódemka - Najlepsze Piosenki Kwietnia

 



Kwiecień plecień, bo przeplata brzmienie wiosny, brzmienie lata. Taką parafrazą można podsumować muzyczny natłok przyjemnych dźwięków, które pojawiły się w Galaktyce Muzyki w ciągu zakończonego dwa dni temu miesiąca.

Artyści na szczęście poczuli słońce, którego trochę brakuje w pogodzie. Wynikiem tych działań jest moja Złota Siódemka, w której zawarłem 7 najlepszych piosenek kwietnia. Tradycyjnie już na końcu wpisu odnajdziecie również playlistę z najciekawszymi kompozycjami wydanymi w czwartym miesiącu 2021 roku.

Zapraszam!


7. Divolly & Markward, Panuma - Drowning (feat. Darla Jade)



6. Rozen - Lepszy Ląd



PRECZYTAJ: RECENZJA DEBIUTANCKIEJ PŁYTY GRUPY ROZEN


5. Foxes - Kathleen



PRECZYTAJ: RECENZJA - FOXES "FRIENDS IN THE CORNER" (EP)


4. Julia Stone - Substance



3. Firkin - Still Alive


Dawno nie słyszałem czegoś tak oryginalnego. Punkowa energia pomieszana z brzmieniem fletu i skrzypiec. Takim pirackim muzycznym statkiem można płynąć nawet na koniec świata!



2. Olivia Rodrigo - Deja Vu


Opublikowana 1 kwietnia piosenka Olivii bynajmniej nie była żartem. Młodziutka wschodząca gwiazda popu niedługo wydaje swój debiutancki album, którego zapowiedzi podbiły moje głośniki. W swojej kategorii panna Rodrigo miażdży w ostatnich czasie konkurencję, czego kolejnym dowodem jest singiel "Deja Vu". 



1. Alice Merton - Vertigo


Za najlepszą piosenkę kwietnia uznałem nową propozycję Alice Merton. Artystka tym razem zaprezentowała nam nową, bardziej drapieżną twarz. Utrzymane w filmowym klimacie "Vertigo" buzuje świeżą energią i wyrazistością. Oby więcej takich niespodzianek!



Wszystkie kompozycje, na które zwróciłem uwagę w kwietniu znajdziecie na poniższej playliście. ;)




Po aktualności ze świata muzyki zapraszam do centrum działania Galaktyki, czyli na mój profil na Facebooku. :)

Brak komentarzy: