niedziela, 15 lipca 2018

Wielkie zmiany na blogu dobiegły końca!

Witajcie,
w ostatnim czasie nastąpił okres suszy, jeśli chodzi o nowe posty na moim blogu. Nie trzeba było być zbyt spostrzegawczym, aby zauważyć grafikę mówiącą o planowanych zmianach na Dźwiękach Wnęki. Właśnie, oprócz ewolucji wyglądu strony i jej funkcjonalności, zdecydowałem się również na nową nazwę witryny. Od dziś moje muzyczne przemyślenia będą sygnowane tytułem Galaktyka Muzyki. Mam nadzieję, że rewolucja, która zaszła na moim blogu przypadnie Wam do gustu.

Ze swojej strony chciałbym serdecznie podziękować Patrykowi Tarachoniowi. Jego akcja pt. "Metamorfoza bloga", przebiegła sprawnie i w bardzo przyjaznej atmosferze. Dzięki jego wskazówkom, Galaktyka Muzyki wygląda tak, jak wygląda - czyli bardzo przejrzyście (mam nadzieję ;)). W wolnej chwili koniecznie zajrzyjcie na strony prowadzone przez Patryka:
Wsparcie Bloga I Porady dla Blogerów
Przygotuj się na Start

Podsumowując, oficjalnie witam Was w Galaktyce Muzyki i już niedługo zapraszam na świeże, premierowe wpisy na blogu.




Brak komentarzy: