piątek, 6 października 2017

Niezapomniana muzyka z gier komputerowych

Dziś postaram się zaprezentować temat, który uderzy w nostalgiczną nutę. Niniejszy wpis będzie bowiem o najlepszych kawałkach z gier komputerowych, w jakie zdarzało mi się grać. Od razu na wstępie zaznaczę, że nie jestem graczem, który śledzi wszelkiego rodzaju nowinki. W zasadzie nie nazwałbym siebie nawet graczem, bo obecnie dość rzadko zdarza mi się siąść i popykać sobie w coś na PC (nie ma na to czasu, super sprzętu, ani ochoty).

Nie zmienia to jednak faktu, że swoje się w życiu nagrałem, tracąc godziny głównie na sportową rywalizację za ekranem monitora. I tutaj muszę moralizatorsko wtrącić (zwłaszcza jeśli będzie czytać to dzisiejsze pokolenie :p), że uczestnictwo w zawodach w realnym świecie jest dużo lepsze i pożyteczniejsze dla nas. (a wiem to z własnego doświadczenia - od jakiegoś czasu biegam).

Tyle tytułem wstępu, przejdźmy zatem do tego, co najlepsze, czyli do muzyki.

1. Tony Hawk Underground 2
Kto choć raz nie próbował swoich sił w jeździe na deskorolce korzystając z gier z pod szyldu Tony'ego Hawka? Pewną stałą jeśli chodzi o ten tytuł była jakość soundtracku. W Underground 2 otrzymaliśmy całą masę przebojów oraz kilka nowości, które pozwoliły jeszcze lepiej cieszyć się z rozrywki, jaką zapewniała nam już sama gra. Poniżej próbka ścieżki dźwiękowej do tego tytułu.





2. FIFA 2005
Przez lata gry FIFA pozwalały fanom futbolu rozgrywać mecze swoimi ulubionymi piłkarzami. Bardzo długo propozycja od EA Sports była niekwestionowanym liderem jeśli chodzi o symulatory piłki nożnej (część osób powie, że nadal tak jest). Osobiście od pewnego momentu wolałem Pro Evolution Soccer. Ciężko mi ocenić, jak wygląda sytuacja obecnie, bo z PES'em stanąłem na wersji 2013, a z FIFĄ chyba jeszcze wcześniej.

Przejdźmy jednak teraz do edycji tej drugiej gry z roku 2005. Na ścieżce dźwiękowej znalazły się tutaj takie piosenki jak: Zion y Lennox Ahora, Morissey Irish Blood English Heart czy OOmph Augen auf. Niezapomniane propozycje. Swoją drogą, czy Wy także zwróciliście uwagę na fakt, że większość latynowskich hitów posiada ten sam lub podobny beat? Nawet słynne Despacito.




 3. NHL 2007
Gra, którą pożyczyłem od kolegi i która pozwoliła mi odkryć grupę Anti-Flag (od tamtej pory jeden z moich ulubionych zespołów). Choć za hokejem nie przepadam, troszkę się w nią nagrałem, ale przede wszystkim nasłuchałem się pięknych okołorockowych piosenek.



4. Need For Speed: Carbon
Jedna z najbardziej klimatycznych gier, jakie zagościły na moim komputerze.Z perspektywy czasu muszę stwierdzić, że wszystko się w niej zgadzało. Szybkie samochody, aktorzy kreujący przekonywujące postacie i genialne pasujący do rozgrywki soundtrack. Aż szkoda, że pozbyłem się za marne 2 dyszki tego tytułu.



5. Pet Racer
Pet Racer to prościutka gra, która dołączana była do płatków śniadaniowych. Rozgrywka polegała na ściganiu się zwierzętami i podkładaniu innym świni. Nie dosłownie, po prostu na trasie można było zbierać różne przedmioty (używane zazwyczaj jako broń), które utrudniały rywalizację naszym przeciwnikom lub pomagały nam ( np. ekstra przyspieszenie). Jeśli miało się trochę wyobraźni i kolegę do gry multiplayer, można było organizować całe mistrzostwa. :D Niekiedy nieskomplikowane tytuły potrafią sprawić najwięcej przyjemności. Tak w zaufaniu powiem, że najlepszy był kurczak. :D



I to by było na tyle. W oku zakręciła się łezka, więc można kończyć. :P  A jakie są Wasze ulubione utwory z gier komputerowych?

Brak komentarzy: