piątek, 10 czerwca 2022

Zakończenie działalności bloga - pożegnalna playlista



Drodzy czytelnicy niniejszego bloga,


z powodu niedoboru odpowiedniej ilości czasu, jaki mógłbym poświęcić Galaktyce Muzyki (tak aby funkcjonowała ona w zadowalający mnie i Was sposób), po 5 latach działania w blogosferze postanowiłem zakończyć moją przygodę z tym oto blogiem. 


Ostatnie pół dekady to dla mnie wiele fascynujących dźwiękowych momentów. Dziesiątki wpisów, setki płyt, tysiące piosenek... Z perspektywy czasu mogę stwierdzić, że był to intensywny rejs, w którym nie stroniłem od chęci odnalezienia nowych, nietuzinkowych artystów. Dziś dobijam do mojego ostatniego portu z pewną obawą - mam dość niepokojące wrażenie, że przed pięcioma laty znacznie łatwiej było wyłuskać muzyczne perełki. Obecnie świat popularnych dźwięków ewoluował w dziwnym kierunku - w miejsce melodii i talentu bardzo często na pierwszy plan wypycha się inne sztucznie kreowane faktory. Na szczęście zsiadam ze swojej łajby z suchymi stopami, posiadając dobrze znane mi muzyczne obszary, na których nie powinienem się zawieść. Dumnie niosę również ze sobą piękny bagaż wspomnień, którego nikt mi nie zabierze, i na który wpływ mieliście także Wy. 


Na do widzenia mam zaszczyt przedstawić Wam wyjątkowe zestawienie utworów, nazwane przeze mnie "Galaktyczną Setką". Jest to jedyny w swoim rodzaju zbiór utworów ważnych dla mnie, które przez 5 lat przyjemnie przewinęły się przez rewiry Galaktyki Muzyki. Jeśli mogę mieć do Was ostatnią prośbę - włączcie sobie poniższą playlistę w wolnej chwili i sprawdźcie, czy jest ona dla Was choć w części tak ciekawa muzycznie jak dla mnie. :)


 


Przynajmniej do końca 2022 roku funkcjonować będę jeszcze profile Galaktyki Muzyki na Facebooku i  Instagramie. Na moim kanale na YouTube co pewien czas powinny także pojawiać się filmiki z koncertów. 


Wszystkich fanów podróży i pięknych widoków zapraszam do zapoznania się z moim drugim projektem - Wieże Widokowe Dolnego Śląska. To świetna okazja do poznania najpiękniejszych zakątków mojej małej ojczyzny. 

 



Dziękuję za całe wsparcie i zainteresowanie, jakie otrzymywałem od Was przez minione 5 lat. Każde polubienie, komentarz. Muzyka zawsze pozostanie jedną z najważniejszych rzeczy umilających moją egzystencję. Trzymajcie się ciepło - Galaktyka się rozpada, ale Muzyka pozostaje przynajmniej do końca świata! :) 

Brak komentarzy: