wtorek, 15 maja 2018

Polecajki #13: playlista "Brytyjska Lista"

Witajcie,
w trzynastej (wierzę w to, że nie pechowej) odsłonie cyklu Polecajki po raz kolejny mam przyjemność zaprezentować Wam playlistę, którą przygotowałem w serwisie Spotify.

Tym razem postanowiłem postawić na brytyjskie brzmienie. 30 utworów, prawie dwie godziny muzyki i mam nadzieję uśmiech na Waszych twarzach. :)

Wśród wykonawców, których piosenki znajdziecie w nowym dźwiękowym zestawieniu są m. in. Ed Sheeran, Foxes, Jess Glynne czy Dua Lipa. Jest zatem różnorodnie, ale zawsze przyjemnie dla ucha. :)

Miłego słuchania! Serdecznie pozdrawiam!







Po więcej muzyki w różnej formie zapraszam na mój profil na Facebooku. Jeśli spodobał Wam się ten wpis, zachęcam do zostawienia like'a lub komentarza. Nic tak nie motywuje do dalszego pisania, jak pozytywny odbiór. ;)

Poprzedni wpis na blogu: Topowe piątki #09: ABBA

Poprzedni wpis z cyklu "Polecajki": Polecajki #13: playlista "Scandinavian vibes"



DŹWIĘKI WNĘKI - STRONA GŁÓWNA





2 komentarze:

Zuziio pisze...

Współczesna Wielka Brytania to dla mnie przede wszystkim zespoły pokroju Coldplay, Blur i Arctic Monkeys i soliści typu Sam Smith, George Ezra, Tom odell. Dobre mają to brzmienie z UK. Różnorodne.

Nowa recenzja na http://the-rockferry.pl/

Klaudia Jaroszewska-Kotradii - Koci Punkt Widzenia pisze...

niestety znam tylko Sheerana ;)