wtorek, 31 października 2017

Głosowanie: najlepsze polskie płyty wydane w latach 2000-2017

Kilka dni temu otrzymałem wiadomość dotyczącą niezwykle interesującego projektu. Trójka znajomych, dla których muzyka jest jedną ze świętości postanowiła stworzyć (przy naszym udziale) niezwykle ciekawe zestawienie - listę najlepszych polskich albumów wydanych w latach 2000-2017. Choć z twórczością rodzimych artystów nie zawsze było mi po drodze, postanowiłem być jednym z głosujących. Do tego samego zachęcam również Was. Zasady przypominają trochę te panujące na Eurowizji, ale to Wy tutaj jesteście sędziami.

Zasady w dużym skrócie: wybieracie 25 płyt z 50 zamieszczonych na liście i przyznajecie im punkty od 1 do 25. Do zestawienia możecie dodać do 5 albumów, których waszym zdaniem zabrakło na liście. Dokładne działanie tego mechanizmu i więcej informacji o całej akcji znajdziecie klikając w poniższy link. Zachęcam do wzięcia udziału w głosowaniu, bo oprócz frajdy z samego tworzenia własnego zestawienia, na koniec można wygrać bon na płytę do 50 zł .

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=533305673679502&id=220360784973994

Jeśli nie posiadacie konta na Facebooku, informacje na temat rankingu znajdziecie również na stronie http://www.przezwielkiem.pl/2017/10/ranking-najwazniejszych-polskich-pyt_5.html 

Ja do swojej listy dodałem 4 płyty, które osobiście Wam polecam:

Totentanz - Nieból (2007)




Tabu - Salut (2009)



Heroes Get Remembered - No mirrors, no friends (2016)




Natalia Nykiel - Discordia (2017)




Brak komentarzy: