wtorek, 26 września 2017

Premiera: Wretch 32 "Tell Me" (feat. Kojo Funds, Jahlani)

Jermaine Scott Sinclair szerzej znany jako Wretch 32 powraca z nową muzyką. Brytyjski raper, który zbudował swoją pozycję na Wyspach m. in. dzięki piosence Don't Go (feat. Josh Kumra), promuje właśnie swoje najnowsze wydawnictwo FR32 (premiera początek października).

Utwór Tell Me stworzony z udziałem Kojo Funds i Jahlani'ego wydaje się być odpowiedzią na wymogi obecnego rynku muzycznego. Ciekawy podkład, który z sukcesem mógłby być wykorzystany jako tło dla wokalu np. Rihanny krzyżuje się we wspomnianej piosence z nieco mniej wyrazistym niż zwykle rapem Wretcha (dodatkowo momentami zniekształconym w sposób przypominającym autotune :( ). Charakteru całości dodają jednak sample z piosenki Whitney Houston It's Not Right But It's Okay.

 

Miło znów usłyszeć znajomy i ciekawy głos twórcy z Tottenhamu. Osobiście wolałem jednak pomysły Wretcha z okolic 2013 roku, kiedy to światło dzienne ujrzały 2 doskonałe utwory (Blackout i Doing OK).



2 komentarze:

bartosz-po-prostu pisze...

Zacząłem słuchać w trakcie czytania tekstu, i te "dzwonki" mnie męczyły, zanim sobie przypomniałem, że to z Whitney Houston :) W sumie chyba najciekawszy element tej piosenki, no i ogólnie fajny pomysł, bo dawno tego motywu nie słyszałem.

Pozdrawiam serdecznie,
Bartek

http://bartosz-po-prostu.blog.pl

Galaktyka Muzyki pisze...

Na pewno sporo osób po tylu latach odkryje lub przypomni sobie piosenkę Whitney. Przyznam się, że nigdy wcześniej nie słyszałem "It's Not Right But It's Okay".
Zatem przyjemne łączy się tu z pożytecznym. :D

Również pozdrawiam,
Olek/Dźwięki Wnęki