poniedziałek, 14 czerwca 2021

Polecajki #17: "Idealne do biegania" - playlista Spotify

 



Pogoda za oknem w końcu pokazała swoje najpiękniejsze oblicze, umożliwiając nam korzystanie z parków i innych terenów zielonych w luksusowych warunkach.

W związku z tym postanowiłem podzielić się z Wami playlistą stworzoną przeze mnie dla osób aktywnych. Choć jej tytuł to "Idealne do biegania", sądzę że może być ona umileniem czasu również dla osób uprawiających inne sporty.


Kluczem do doboru piosenek była myśl "pobudź mnie do działania". Znajdziecie tu zatem sporo gitarowego, szeroko pojętego jako rockowe grania, choć na pewno nie zabraknie kilku niespodzianek. 

Oddaje w Wasze ręce niemal 75 minut muzyki, która mam nadzieję będzie uzupełnieniem Waszego treningu.


Po więcej, różnorodnych playlist zapraszam Was do jednej z zakładek na moim blogu. Wystarczy kliknąć w poniższy link.


KLIKNIJ TUTAJ



Po aktualności ze świata muzyki zapraszam do centrum działania Galaktyki, czyli na mój profil na Facebooku. :)

Brak komentarzy: